
El Casal de la Gent Gran Sant Marc organitza una nova edició de la Revetlla de Sant Joan, una proposta festiva per compartir una de les nits més especials de l’any en bona companyia. La celebració tindrà lloc el dimarts 23 de juny a la sala de Ca les Hermanes, amb inici a dos quarts de set de la tarda.
La vetllada inclourà un berenar-sopar amb entrepans variats, coca de Sant Joan, refrescos, cava i aigua, i estarà amenitzada pel grup Playback Torelló, amb més de 25 anys de trajectòria i guardonat en diverses ocasions. El preu de la participació és de 12 euros i les inscripcions es poden fer a l’Ajuntament fins al 20 de juny. Una oportunitat per gaudir de la revetlla en un ambient festiu i de convivència.
© Turisme Garrotxa