Pista de gel

Pista de gel

Al centre d’Olot.

Dates: Del 13 de desembre al 7 de gener (ambdós inclosos)

Horari: de 11h a 14h i de 16h a 21h (25, 26, 1 i 6 només obert a la tarda)

Escoles: els dies 15,16,17,18 i 19 al matí la pista de gel estarà oberta per les escoles d’Olot que vulguin anar a patinar de manera gratuïta (activitat adreçada a alumnes 4t, 5è, 6è , 1r i 2n ESO, sota reserva prèvia.

Clubs esportius: alguns dies s’obrirà la pista per als clubs esportius fora de l’horari, de 10 a 11h i de 15h a 16h, a un preu més econòmic (5€/ 60 minuts) sota reserva prèvia.

Normes: serà obligatori portar guants

Preus:

6€/30 min
9€/60 min *descomptes per a famíles monoparentals i nombroses ( 5€)
60€/ abonament de 10 tiquets de 60 minuts

L’Ajuntament d’Olot distribuirà a totes les escoles d’Olot flyers 2×1 perquè les famílies que vulguin en puguin gaudir a les tardes dels dies 16,17,18,19 i 20 de desembre.

En el marc de la programació Olot, el millor regal de Nadal.

No et perdis res!

Ves al contingut